Fethiye Pansiyon
SİZİN GÖRÜŞLERİNİZ ( ZİYARETÇİ DEFTERİ )

SİZDE GÖRÜŞLERİNİZİ BİZE BİLDİRİNİZ

Kabin Kiralama hakkında detaylı bilgi için tıklayınız. www.eceyachting.com/kabinkiralama
KAYITLAR  |  DEFTERE YAZ
MESUT DEDOĞLU

Alıntı Yap: MESUT DEDOĞLU

Mesaj Sahibi: Mesut Dedeoğlu
Bir dostumdan pansiyonunuzun adresini öğrendim.. Sizi çok methetmişti... Ellerinize sağlık , her şey çok güzel olmuş... Sizden öğreneceğimiz daha çok şey olduğunu gördük... Hizmet anlayışınızı kendimize örnek aldık..Her şey için teşekkür ederim...

Elmas Pansiyon

NECDET DALOGLU

Alıntı Yap: NECDET DALOGLU

alper kardesime saygilarimi sunar ailesine ve calisanlarina cok tesekkur ederim fransadan kucak dolusu sevgiler allah yar ve yardimciniz olsun ilginizden dolayi tesekkur ederim
Yukarı Mail: pilot58@hotmail.com

kumru güneş

Sinop

Alıntı Yap: kumru güneş

süper valla burası.harika.ali beyde çok iyi.bodrum kadar güzel yani.tebrikler

cemal doğan

Ankara

Alıntı Yap: cemal doğan

gerçekten hoş bir yer.burasını herkese tercih ederim.herkes eline meyve kokteylini tutsun.çok eğlenirsiniz burada.

tülay doğan

Isparta

Alıntı Yap: tülay doğan

burası harika bir yer ilk defa biranın tadını tattım ve bol bol gezdim
artık seneye de almanyada yapmak istiyorum
bol bol bira rakı votka sigara şarap içmek bol bol gezip yatmak istiyorum

alya cebeci

Alıntı Yap: alya cebeci

ben nereye gitsem hep bir işim çıkardı mesela didimde balayı yapacaktık ablamlar çağırdı eşimin işi çıktı antalyaya kemere gittik zaten tatil sayılmaz fethiyeye gittik orası çok güzeldi 8 gün aralıksız tatil yaptık bira keyfide pek güzeldi tabi
diskolar barlar klüpler güneşlenmek hepside çok güzeldi tebrikler alperen pansyon valla hayatta ilk kez güzel bir tatil yapmış gemide özgürce sağ elimde sigara sol elimde 1 duble votka rahatca oturdum ve tatilimde bol bol gezip içmiş bira keyfi yapmış oldum

aybuke

Antalya

Alıntı Yap: aybuke

ben buraya bu sene eşimle gittim gerçekten çok güzel havuzun içindede yeğenimin adı ezgi var burası mükemmel bir yer herkese tavsiye ederim ayrıca odalarına diyecek söz bulamıyorum fotoğraf çekindiğimiz yerler bile gösterilmiş saklıkent falan çok güzeldi hele o kayalıkları gerçekten mükemmel alperen pansyona teşekkür ederim çok güzel bir yer olmuş inşallah herkes burayı tercih eder ama bodrum antalya gibi birçok yer daha var sizlere başarılar
Yukarı Mail: aybuke_0997@hotmail.com

TAYFUN SEZGİN

Kahramanmaraş

Alıntı Yap: TAYFUN  SEZGİN

HAYATIMDA GECIRDIGIM ENGUZEL TATILDI BUNUDA ALPEREN PANSIYONA BORCLUYUM   COK SICAK BIR ORTAM ALPER   HERSEY ICIN TESEKURLER YINE BU ADAMI TANIMALISINIS   EYLENCENIN BIRNUMARALI ADAMI

yaprak nur sevinç

Bursa

Alıntı Yap: yaprak nur sevinç

ali abinin babalığı ayşe teyzenin hamaratlığı alperin sınır tanımaz eğlenceli halleri özgür ve okanın güler yüzü ve adını öğrenemediğim ablanın müthiş yemeklerine sonsuz şükranlar... eğlenceli ve rahat tatilimize dahil olmuş tüm dostlara tesekkürler....    yaprak rıdvan şengül SEVİNÇ ailesi
Yukarı Mail: no_pessimisht@hotmail.com

Çanakkale

Alıntı Yap: Mesut Dedeoğlu

Elmas Pansiyon

Yukarı Mail: mesut.dedeoglu@ymail.com

ARZU CEYLAN

Bursa

Alıntı Yap: ARZU CEYLAN

pansiyonunuzdan çok memnun kaldık ailemle muhteşem bir tatil geçirmemizi sağladınız..bütün çalışanlara çok teşekkür ediyorum kendi evimizde gibiydik güler yüzleri ve cana yakınlıkları sanki çoktan beri tanışıyormuş gibiydik
              herşey için çok teşekkür ederim başarılarınızın devamını dilerim görüşmek üzere...

NECMİ

İzmir

Alıntı Yap: NECMİ

YILLAR ÖNCE AİLECE KALDIĞIMIZ, TESİSİNİZDEN ÇOK MEMNUN AYRILMIŞTIK. GÜLERYÜZLÜ VE ÇALIŞKAN OLAN AİLE PANSİYONUNUZU BİRAZ DAHA GELİŞTİRMİŞ OLDUĞUNUZU GÖRDÜM ÇOK SEVİNDİM.GİDECEK PANSİYON ARAYAN İNSANLARA ÖZELLİKLE AİLECE KALINABİLECEK EN GÜZEL YER OLDUĞIUNU SÖYLEMEK İSTERİM.EN KISA ZAMANDA TEKRAR GELECEĞİMİ BELİRTEREK SAYGILARIMI SUNUYORUM.
Yukarı Mail: n_aras35@hotmail.com  MSN: n_aras35@hotmail.com

İRFAN BİLEN

Diyarbakır

Alıntı Yap: İRFAN BİLEN

Arkadaşlar Ali Hoca ve Sevgili eşinin yakın ilgi ve alakalarından dolayı kendinizi evinizde hisediyorsunuz. Sakin ve huzurlu tatil yapmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim.
Yukarı Mail: irfan_bilen@mynet.com

Selahattin

Denizli

Alıntı Yap: Selahattin

Ben her yaz tatilimi "ALPEREN PANSİYONDA"geçiriyorum.Gayet temiz,güzel..başka ne diyebilirim.tam anlamıyla mükemmel.Hele Ali bey ve eşi mükemmel insanlar....

kadri bürçün

İzmir

Alıntı Yap: kadri bürçün

ben naim sivri nin torunuyum bu pansiyona birçok kez geldim ve çok seviyorum fethiye gibi bir cennete böyle bir cennet yakışır başarılar dilerim saygılar!...

Cengiz GÜRAY

Ankara

Alıntı Yap: Cengiz GÜRAY

İlginiz, güler yüzünüz, müşteri memnuniyetiniz için çok ama çok teşekkür ederim.
Sizleri övdükleri kadar varmış
Fethiye ye tekrar geleceğim pansiyonunuzu kendi evim gibi görüyorum artık tekrar teşekkür ederim...
Görüşmek üzere
Yukarı Mail: c.guray06@hotmail.com

yücel harup

İstanbul

Alıntı Yap: yücel harup

bu adresi bukadar kişinin ziyaret etmesi benide sevindirdi benim gbi düşünende çok insan var,başarılar iyi çalışmalar dilerim görüşmek üzre

musa çolak

Çankırı

Alıntı Yap: musa çolak

merhabalar bu senede tatile gidiyoruz alperen pansiyona biz asla pişman olmadık bu defteri okuyan tatilcilerimize tavsiye edebileceğim harika biryer.pansiyonunuz süper biryere sahip görüşmek üzre başarılar bu sezon

SİNAN YILMAZ

Kahramanmaraş

Alıntı Yap: SİNAN YILMAZ

PANSİYONUNUZDA GEÇİRDİĞİM TATİL SON DERECE GÜZELDİ UYGUN FİYATI ,GÜZEL HİZMETİ VE ORTAMI SON DERECE MEMNUN ETTİ BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM

Nuri karaisaoğlu

Muğla

Alıntı Yap: Nuri karaisaoğlu

pansiyonunuzda bir haftalıkta olsa yaptığım tatilin tadını başka biryerde bulabileceğime inanmıyorum,doğasıylan ve konforuylan harika biryere sahipsiniz tekrardan görüşmek üzre [:p)]